Hur får jag tillgång till Fyndhörnan?

Regler och Information från yAirsoft.se
Locked
wector
Moderator
Plats / Ort / Bor i: Sundsvall

Post by wector » 30 Nov 2015, 22:22

OBS! Läs och förstå ALLA punkter i detta inlägg innan du skickar något PM till någon mod eller admin eller ansöker om tillgång till Fyndhörnan. Det finns inget sätt en admin kan snabba på din tillgång, särskilt inte om du inte följt instruktionerna nedan! Tvärt om gör det att behandlingen går långsammare eftersom admins då måste ta av sin begränsade tid för att läsa och svara på era PM.

1. För att få ansöka till Fyndhörnan måste du vara 18 år eller äldre (INGA undantag). Du måste utöver den grundläggande registreringen på forumet även fylla i dina kontaktuppgifter i din profil för att vi ska kunna styrka din identitet.

-Fyll i din profil med följande uppgifter:
-Födelsedag
-Ort (på båda ställena)

2.Fyll i formuläret

För att få tillgång till Fyndhörnan krävs att du fyller i detta:

- Email
- Nicknamn på yAirsoft.se
- Fullständigt namn
- Personnummer xxxxxx-xxxx
- Telefonnummer (Ett nummer som är kopplat till dig som individ) Numret måste gå att spåra på Eniro! Är det inte det, skicka ett PM till mig, wector, här på forumet och förklara varför.
- Adress
- Postnummer och bostadsort (Där du är mantalsskriven, dvs din postadress)

Klicka här för att komma till Formuläret

Uppgifterna behandlas konfidentiellt av admins på forumet och lämnas bara ut till polis eller åklagare, och det endast när det begärs för att underlätta utredning av misstänkt bedrägeri genom forumet. Uppgifterna kommer aldrig att lämnas vidare till någon annan tredje part. Personuppgiftsansvarig är Oscar Winberg och nås på oscar.winberg@gmail.com. Han kan kontaktas om ni vill veta vilka uppgifter som finns lagrade. Vill ni få era uppgifter raderade så ordnar vi självklart det, men då förlorar ni åtkomst till Fyndhörnan.

OBS! Ansökningar som inte är kompletta (dvs, användaren har inte fyllt i alla kontaktuppgifter korrekt, inte är 18 år fyllda eller inte har läsförståelse nog) kommer inte att behandlas.

Locked